سیلیکات پتاسیم وارنبو

سیلیکات پتاسیم وارنبو مایع با ویسکوزیته بالا بر پایه سیلیکات پتاسیم و نیتروژن تولید شده است که باعث افزایش ماندگاری محصولات و بهبود انبار داری آنها، افزایش فتوسنتز گیاه و کاهش تعرق و تبخیر سطح گیاه می‌شود.

این محصول باعث افزایش مقاومت ریشه و ساقه در برابر تنش‌های محیطی می‌شود لازم به ذکر است این محصول به دلیل داشتن ترکیبی ایده‌ال جهت افزایش کیفیت و مقاومت در مزارع برنج است و تاثیر فوق العاده‌ای بر استحکام دیواره سلولی دارد.

کود سیلیکات پتاسیم وارنبو منبعی غنی از سیلیس و پتاسیم است که ضمن تامین این عناصر برای کلیه گیاهان زراعی، باغی و گلخانه‌ای سبب افزایش مقاومت گیاه در برابر انواع آفات و بیماری‌های قارچی می‌شود. سیلیسیم یکی از عناصر مفید برای گیاهان است که باعث افزایش ضخامت و ایستادگی برگ گیاه و افزایش عملکرد گیاه می‌شود. 

سیلیسیم و پتاسیم با افزایش جابجایی مواد غذایی، متابولیسم گیاه را افزایش داده و سمیت ناشی از شوری را کاهش می‌دهند. استفاده از سیلیسیم در غلات سبب افزایش استحکام ساقه و کاهش خوابیدگی (ورس) می‌شود. استفاده از سیلیکات پتاسیم وارنبو برای محصولاتی مانند برنج،  انگور، بادام، پسته و گیاهان گلخانه‌ای توصیه می‌شود. 

تجزیه ضمانت شده (W/W) سیلیکات پتاسیم

K2OSiO2N
12.6%26%0.2%

نحوه مصرف:

برای دریافت نحوه مصرف مناسب با محصول خود فرم زیر را تکمیل کنید.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شیمی سپاهان کافی است فرم زیر را تکمیل فرمایید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم.

"ضروری" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اشتراک گذاری: