محلول گوگرد مایع وارنبو

محلول گوگرد مایع وارنبو (Sulfuren-K) حاوی گوگرد مایع می‌باشد. عنصر گوگرد از عناصر غدایی ضروری برای گیاهان بوده و دارای نقشی مهم در انجام فعالیت‌های آنزیمی دخیل در متابولیسم نیتروژن و سنتز پروتئین می‌باشد.

کود گوگرد مایع وارنبو (Sulfuren-K) حاوی مقادیر بالای گوگرد بوده و محصولی ایده‌آل جهت کاهش اسیدیته و فعال سازی ریزوسفر است.

از جمله خواص مهم محلول گوگرد مایع وارنبو برای گیاه این است که علاوه بر تنظیم PH خاک، باعث آزاد شدن فسفر تثبیت شده در خاک در دسترس گیاه قرار دارد، خنثی سازی آهک در خاک و… می‌باشد.

از علائم کمبود گوگرد در گیاهان می‌توان به کلروز رگبرگی، توقف رشد و زرد شدن برگ‌های اولیه گیاه اشاره کرد که با استفاده از کود گوگرد مایع وارنبو علائم کمبود گوگرد به سرعت از بین خواهد رفت. 

محلول گوگرد مایع وارنبو به عنوان کود و سم به منظور تامین مواد و عناصر گیاهی موجب تامین سولفور(s) مورد نیاز گیاه و تنظیم PH خاک استفاده می شود. این محصول به عنوان یک قارچ کش و کنه کش نیز کاربرد دارد. در فرمولاسیون گوگرد مایع به دلیل حضور ذرات به صورت سوسپانسیون عمل نفوذ و جذب بالای روی گیاه دارد.

تجزیه ضمانت شده (W/W) آمینو وار

پتاسیم محلول در آب K2O گوگرد عنصری (S)گوگرد کل So3
15%13%34%

نحوه مصرف آمینو گوگرد مایع وارنبو :

برای دریافت نحوه مصرف مناسب با محصول خود فرم زیر را تکمیل کنید.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شیمی سپاهان کافی است فرم زیر را تکمیل فرمایید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم.

"ضروری" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اشتراک گذاری: