جلبک دریایی وارنبو

جلبک دریایی  وارنبو یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین کودهای طبیعی است که در کشاورزی و باغبانی استفاده می‌شود. این کود به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان و خواص بیولوژیکی منحصربه‌فرد، به عنوان یک راهکار طبیعی و پایدار برای بهبود رشد گیاهان و افزایش حاصلخیزی خاک شناخته شده است. در این مقاله، به بررسی ترکیبات، فواید، کاربردها و نحوه استفاده از کود جلبک دریایی خواهیم پرداخت.

کود محرک رشد وارنبو که در بازار به آن Grawth Var نیز می‌گویند حاوی 7 درصد ازت، 6 درصد فسفر و همچنین عناصر ریز مغذی شامل آهن، روی، منگنز و مولیبدن می‌باشد. 

همچنین کود جلبک دریایی وارنبو (6-6-7 NPK) دارای درصد قابل توجهی جلبک دریایی و اسید آمینه جهت مقابله با تنش‌‎های مختلف و بهبود کارایی جذب عناصر غذایی می‌باشد.

مصرف کود مایع جلبک دریایی وارنبو باعث تحریک رشد بافت رویشی و تسهیل روند رشد به ویژه در مراحل حساس می‌شود و افزایش عملکرد را در پی خواهد داشت.

کود مایع NPK 7-6-7 که به صورت مکمل جهت تامین نیاز های غذایی و افزایش کیفیت رنگ و طعم میوه مورد استفاده قرار می گیرد و حضور جلبک دریایی به این میزان باعث تحریک رشد و افزایش کیفیت و کمیت محصول می شود.

در ادامه به تجزیه ضمانت شده این محصول  پردازیم: 

تجزیه ضمانت شده (W/W) جلبک دریایی وارنبو (محرک رشد)

MoMnZnFeK2OP2O5N آلژینیک اسیدآمینو اسید آزادعصاره جلبک دریایی
0.02%0.5%0.5%0.5%6%6%7%1.8%2%10%

نحوه مصرف :

برای دریافت نحوه مصرف مناسب با محصول خود فرم زیر را تکمیل کنید.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شیمی سپاهان کافی است فرم زیر را تکمیل فرمایید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم.

"ضروری" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اشتراک گذاری: