صابون محلول پاشی Foliar Soap

صابون محلول پاشی وارنبو یک سورفکتانت غیر یونی بوده که قابلیت اختلاط با طیف وسیعی از آفت‌ کش‌ها و کود‌های شیمیایی را دارا است. 

سورفکتانت‌های غیر یونی از نطر شیمیایی غیر فعال بوده و از این رو با ماده‌ای که مخلوط می‌شوند وارد واکنش نخواهد شد و لذا استفاده از این سورفکتانت‌ها به سایر سورفکتانت‌ها ارجحیت دارد.

صابون محلول پاشی وارنبو حاوی عصاره آنغوزه بوده و به خاطر بوی تند ترکیبات موجود در آن می‌تواند به عنوان دفع کننده و دور کننده حشرات مورد استفاده قرار گیرد. صابون محلول پاشی را می‌توان به تنهایی به همراه سموم آفت کش و کودهایشیمیایی به کار برد. از صابون محلول پاشی می توان برای شستشوی درختان برای زودودن لایه چربی، گرد و خاک استفاده نمود. در کاربرد به عنوان آفت کش صابون باید مستقیما به محل تجمع آفات اسپری گردد. استفاده از صابون به عنوان آفت کش موجب ایجاد مقاومت در آفات نمی‌گردد.

صابون محلول پاشی وارنبو

مصرف صابون محلول پاشی به همراه كودهای مايـع  باعث نگـهداری طولانی‌تر كـودهاي مايـع  روی برگ گياهـان شـده كه در نتيجـه  اثر آن‌هـا را  افـزايش مـی‌دهد.

این محصول با دارا بودن خاصيت  خيس كنندگی و  پخش كنندگی و  از بـين بردن نيروي جـذب سطحی قطـرات، ماننـد مـاده Wetting Agent عـمل نموده و باعث می‌شود تا ذرات پاشيده شده بخوبی روي برگ و اندام گياه پخش شوند.

PH (اسيـديته) صابون محلول پاشی وارنبو خنـثی مي‌باشـد و مانند شوينده‌های موجـود حالت قليائی ندارد و از سوزندگی گیاه جلوگیری می‌کند .

صـابون  محلول پـاشي Varenbo يك مكمل غذایـی هم محسوب مي‌شـود  زيرا بـا دارا بودن پتاسيم و فسفر، تقويت كننده گياه نيز می‌باشد و باعث افزایش حلالیت کودها می‌گردد.

نحوه مصرف صابون محلول پاشی وارنبو :

برای دریافت نحوه مصرف مناسب با محصول خود فرم زیر را تکمیل کنید.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شیمی سپاهان کافی است فرم زیر را تکمیل فرمایید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم.

"ضروری" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اشتراک گذاری: