آمینو وار (Aimino-var)

کود آمینو وار شامل 3 عنصر آهن ، روی و منگنز به همراه آمینو اسید می‌باشد. این ترکیب به دلیل داشتن طیف متعادلی از عناصر میکرو می‌تواند کمبود این عناصر در گیاه را جبران کند.

در اثر کاهش میزان آهن در گیاه در سلول‌های برگ سبزینه (کلروفیل) به مقدار کافی تولید نمی‌شود و برگ‌ها رنگ پریده به نظر می‌آیند و کمبود عنصر روی در رشد بیشتر میوه درختان و طراوت گیاهان قابل نقش دارد.

نقش روی در تغذیه گیاه سبب مرتفع شدن نارسایی‌های لازم می‌شود و علائم محتمل با کمبود منگنز شامل کوچک‌ شدن اندازه برگ، تغییر شکل و پیچ‌ خوردن لبه‌های برگ نمایان می‌گردد. اگر این حالات در گیاه اصلاح نشود، لکه‌های قهوه‌ای ناشی از نکروز روی سطح برگ گسترش می‌یابند و در نهایت منجر به قهوه‌ای و بی‌رنگ شدن برگ می‌شوند

مخلوط شیمیایی مایع  آمینو وار (Amino-Var) منبعی غنی از عناصر ریز مغذی شامل آهن، روی و منگنر می‌باشد. عناصر آهن، روی و منگنز از عناصر ریز مغذی حیاتی برای گیاه هستند که نقش مهمی در فرآیند فتوسنتز، تشکیل کلروپلاست و فعالیت‌های آنزیمی دارند. استفاده از عناصر ریز مغذی در انواع کشت‌های زراعی، باغی و گلخانه‌ای باعث افزایش عملکرد محصولات کشاورزی می‌گردد.

این کود حاوی مقادیر معینی از آمینو اسید بوده که به جذب بیشتر عناصر ریز مغذی مورد نیاز گیاه کمک خواهد کرد و باعث بهبود وضعیت گیاه در تمامی مراحل رشد می‌شود. این ترکیب جهت رفع علائم کمبود عناصر ریز مغذی و تامین نیاز گیاه به صورت محلول پاشی استفاده می‌گردد.

تجزیه ضمانت شده (W/W) آمینو وار

MoBCu(EDTA)MnZnFeآمینو اسید آزادN
0.01%0.06%0.39%3%3.5%3.5%2%5%

نحوه مصرف آمینو وار وارنبو :

برای دریافت نحوه مصرف مناسب با محصول خود فرم زیر را تکمیل کنید.

برای تماس و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان شیمی سپاهان کافی است فرم زیر را تکمیل فرمایید. ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم.

"ضروری" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
اشتراک گذاری: